ردیفنام محصولتعدادافزودنکاستنقیمت (تومان)حذف
جمع کل خرید 0
پرداخت ×

فروشگاه اینترنتی عظیم مارکت

شش ورزش کاربردی برای لاغر شدن

شش ورزش کاربردی برای لاغر شدن

لاغر شدن

با اینکه کم کردن وزن با استفاده از روش های هوشمنذدانه و سریعتری برای رسیدن با اهدافمان وحود داردو ما امروز قصد داری ۶ ورزش مناسب برای لاغر شدن و سوزاندن کالری می شود برای شما دوستان گرامی معرفی کنیم. یکی از این ورزش ها با ترکیبی از چند مورد به صورت منظم انجام بدهید و خودتان شاهد پایین آمدن سریع وزن بدن باشید

لاغر شدن

 

. کیک بوکسینگ: ۸۰۰ کالری در هر ساعت

کیک بوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار می کند، چون باید از همه گروه های عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل می شود. ضربان قلب شما چندین بار درطول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت می شود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است

 

لاغر شدن.

. دوچرخه سواری یا اسپینینگ: ۷۰۰ کالری در هر ساعت

با شرکت در کلاس های اسپینینگ یا دوچرخه سواری در هوای آزاد تا ۷۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. فقط باید دقت کنید که در ساعت ۲۲ تا ۲۵ کیلومتر راه بروید تا ۷۰۰ کالری را کامل بسوزانید.
.

لاغر شدن

. زومبا: ۵۰۰ کالری یا بیشتر در هر ساعت

چه کسی فکر می کرد که با یک ساعت رقصیدن بتواند همچنین نتیجه ای بگیرد؟ این نوع رقص لاتین که از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی بهره می گیرد، متابولیسم شما را تاحد قابل توجهی بالا میبرد. اما در این مورد هم مثل هر برنامه تناسب اندام دیگر، مقدار کالری مصرف شده، برحسب سن، جنسیت، وزن، سطح تناسب اندام کنونی، و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. بااین حال مفرح بودن این تمرین همراه با فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد آنرا به یکی از محبوب ترین ورزش ها تبدیل کرده است.

۴٫ طناب زدن: ۷۸۰ کالری در هر ساعت

فقط ۱۰ دقیقه زمان دارید؟ با این وقت کم هم می توانید کالری سوزی کنید. این فعالیت که باعث می شود در هر ۱۰ دقیقه ۱۳۰ کالری بسوزانید، برای لاغری بسیار موثر است. برای سوزاندن همین میزان کالری باید با سرعت ۸ دقیقه در مایل بدوید. به همین دلیل طناب زدن روش بسیار خوبی برای شروع یک برنامه وزشی برای تناسب اندام برای آندسته از افرادی است که استقامت لازم برای حفظ سرعت بالا در دویدن به مدت طولانی را ندارند. ماهیت این فعالیت به طریقی است که علاوه بر کالری سوزی بر توده استخوانی خود افزوده و سلامت استخوان هایتان را هم بالا می برید.

۵٫ استپ ایروبیک: ۶۰۰ کالری در هر ساعت

کلاس های استپ ایروبیک کلاس هایی بسیار قوی و پرتاثیر است که به کالری سوزی و لاغری کمک شایانی می کند. تعداد کالری هایی که می سوزانید به مقدار بلندی استپ هم بستگی دارد اما یک استپ ۱۵ سانتی متری کمک می کند تا ۶۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانید.

۶٫ دو: ۶۵۰ کالری در هر ساعت

یک فرد ۶۵ کیلوگرمی یا سرعت ۱۰ دقیقه در مایل برای یک ساعت تا ۶۵۰ کالری می سوزاند. اما اگر تازه کار باشید، دویدن پشت سرهم برای یک ساعت کاری بسیار دشوار است. می توانید با استفاده از اینتروال هایی از راه رفتن  در فواصل دویدن ها کم کم قدرت قلبی-عروقی خود را بالا ببرید. بعنوان مثال، سه دقیقه بدوید، یک دقیقه راه بروید. اینکار استقامت شما را افزایش داده، زمان ریکاوری ضربان قلبتان را کاهش داده و چربی سوزی می کند.

۱۰ تمرین ورزشی ساده که انجام روزانه آنها می تواند شما را خوش هیکل تر کند و اثری از شکم چاق باقی نماند.
 
۱٫روی یک صندلی دسته دار بنشینید. ساعد دست های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران های تان را به هم بچسبانید و سعی کنید پاهای تان را حداقل ۶ سانتی متر از سطح زمین بالاتر بیاورید. ۱۰ ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید. شما باید این حرکت را از ۵ مرتبه در روز شروع کنید و کم کم به ۲۰ مرتبه در روز برسانید.
 
۲٫به پشت دراز بکشید. یک بالش کوچک زیر پاشنه پاهای تان قرار دهید و دست های تان را در راستای پهلو های تان روی زمین بگذارید. دوباره دو دمبل نیم تا دو کیلویی در دست بگیرید و سپس دست هایتان را به صورت صاف ۱۰ سانتی متر از سطح زمین بالا بیاورید. ۱۰ ثانیه در این حالت بمانید، ۵ ثانیه استراحت کنید و این حرکت را حداقل ۷ بار در روز انجام دهید.
 
۳٫دراز و نشست یکی از موثرترین و ساده ترین ورزش هایی است که می تواند شکم را کوچک کند. پس به پشت روی زمین دراز بکشید. دست های تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار که می توانید حرکت دراز و نشست را تکرار کنید و در روزهای بعد، دفعات تکرار حرکت را افزایش دهید.
 
۴٫طناب زدن هم برای کوچک کردن شکم بسیار مفید است، به شرطی که شما حداقل روزی ۵۰ مرتبه طناب بزنید.
 
۵٫روی یک بالش به پشت دراز بکشید. دستان خود را در امتداد بدن تان قرار دهید و پاهای تان را به هم بچسبانید. حالا سعی کنید که بدون استفاده از دست، پاهایتان را ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر بالا بیاورید و حداقل ۵ ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت هم می تواند از ۵ مرتبه در روز شروع شود و به ۲۰ تا ۲۵ مرتبه هم برسد.
 
۶٫از حلقه های ورزشی برای کوچک شدن شکم تان استفاده کنید. شما می توانید در ابتدای کار، تنها روزی ۲ دقیقه یا ۵۰ بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا ۳۰ دقیقه هم ادامه دهید.
 
۷٫به پشت دراز بکشید. زانوهای تان را کمی خم کنید. دست های تان را پشت گردن تان قلاب کنید و سر و شانه های تان را تا وسط کمر به سمت جلو متمایل کنید.
 
۸٫وقتی پیاده روی می کنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل کنید. با این کار، هم شکم تان آب می شود و هم پهلوهای تان.
 
۹٫همان طور که نشسته اید و مشغول کارهای روزمره تان (مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با کف دست خیلی آهسته به شکم خود ضربه بزنید.
 
۱۰٫در طول روز شکم بندهای سفت و محکم را دور شکم خود ببندید.

 
منبع :مردمان- بدنسازی و ورزش آکا

آرشیو