ردیفنام محصولتعدادافزودنکاستنقیمت (تومان)حذف
جمع کل خرید 0
پرداخت ×

فروشگاه اینترنتی عظیم مارکت

نکات طلایی از کتاب ۱۰۰ راز لاغری

چند راز طلایی درباره لاغری

لاغری

جهت کنترل و کاهش وزن امروز قصد داریم چند نکته کلیدی و پیشنهادی از کتاب ۱۰۰ راز لاغری دکتر اوز براتون ارائه بدیم.
اول مواد غذایی حاوی روغن و آزاد و گردو کمک کرده تا هم طعم خوبی را تجربه کنید و هم مدت زمان بیشتری سیر باشیدو
همیشه از مغزها غفلت نکنید روزانه قسمتی آجیل بدون نمک در جیب داشته باشید بخورید تا سیر باشید اگر آنها را خیس آب کنید طعم و بافت متفاوتی پیدا می کنند.
همیشه استرس برای بدنتان ضرر دارد این استرس را با روش های متنوع تن ارامی کاهش داده و با این روش کارگشا اشتهای کاذب خود را از بین ببرید تا دچار پرخوری عسبی نشوید.
احتمالا شما هم بیشتر غذاهای خود را با روش سرخ کردن حاضر می کنید؛ در حالیکه روش های طبخ سالم تری هم وجود دارند که شامل کباب کردن،بخارپز کردن ،پختن و جوشاندن هستند

لاغری.

۵-گرسنگی را با تشنگی اشتباه نگیرید.وقتی احساس گرسنگی کردید،یک لیوان آب بنوشید تا اگر دچار اشتهای کاذب شده اید،این مشکل رفع شود.

-وقتی در رستوران غذا میخورید،چند دقیقه قبل از غذای اصلی و انتخاب آن ،دسر سالم سبزیجات یا اسنک سالاد بخورید تا اشتهایتان کم شود و غذای اصلی کمتری سفارش دهید.

-وعده ی ناهار را با کمی فلفل قرمز بخورید.خوردن فلفل قرمز تند همراه غذا در ساعات اولیه روز باعث می شود در ادامه روز اشتهای کمتری داشته باشید.

-سرعت غذا خوردن خود را کم کنید و حین صرف غذا با افراد خانواده آرام صحبت کنید تا بدن در فرصت کافی،دستور سیر شدن را به مغز صادر کند.

۹-مصرف ماهی آزاد یکی از عادت های سالم غذایی است.اگر به نظرتان طبخ ماهی کار دشواری است،می توانید از نوع کنسروی و سالم استفاده کنید.

-با مصرف فلفل تند یا چای سبز طی روز به بهبود وضعیت متابولیسم بدن تان کمک کنید.-به اندازه کافی بخوابید .کم خوابی یا پر خوابی عاملی برای به هم خوردن تعادل  و میزان هورمون های هوشیار کننده ی مغز برای احساس سیری یا گرسنگی بدن انجم دهید.-وقتی احساس کردید اشتهای تان زیاد شده است ،با مصرف کمی نوشیدنی بدون کافئین کمک بزرگی به خود می کنید تا کالری کمتری وارد بدنتان شود

لاغری.

۱۳-استفاده از سس سیب بسیار موثر و خوب است.

از هر فرصتی برای داشتن تحرک به هر شکلی ،حتی در محدوده ی کوچک استفاده کنید.تحقیقات نشان می دهد افرادی که فعالیت و تحرک فیزیکی بیشتری دارند ،لاغرترند.

-برای دسر سالم تر می توانید،موز یا هندوانه ،خربزه و سایر میوه های صیفی مشابه را همراه با کمی دارچین مصرف کنید

.

هرگز هنگام تماشای تلویزیون،فیلم دیدن یا در سینما و کنسرت چیزی نخورید.با این کار تنها مقداری کالری اضافه  را وارد بدن تان خواهید کرد.

۱۷-به جای مایونز و سایر سس های چرب،از ماست یا سس های خانگی کم چرب استفاده کنید.

۱۸-هیچ نوشیدنی ای در جهان جایگزین آب نخواهد شد.با تغییر نوشیدنی هایی که همراه غذای تان میل می کنید به آب ،مقداری قابل توجهی وزن کم می کنید

لاغری.

مصرف سویا را از یاد نبرید.

-افرادی که صبحانه می خورند،در برنامه های کاهش و کنترل وزن خود موفق ترند.

به جای کره و خامه سراغ کره بادام زمینی بروید.

اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی آزاد باعث می شوند بدن کالری بیشتری بسوزاند؛به خصوص اگر طی روز ورزش هم بکنید . امیدواریم هروز لاغر تر و خوش تیپ تر از دیروز بشوید.

زیبـاشـو دات کام
 

آرشیو